Kes on Rain?

Minu fookus turunduses on sisuturundus ja kastist-välja loovlahendused, et anda turundusele tähendusrikkus ja värske lähenemine. Töötan välja ka digiturunduse terviklahendusi.

Mul on sisu loomisel erinevates kanalites kogemusi üle 20 aasta. Olen viimased kaheksa aastat töötanud väga erinevate brändi-projektidega, neid värskendanud ja tarbijate teadvusesse viinud, seda läbi relevantse ja kasuliku sisu loomise kui ka multikanali põhiste turundusstrateegiate loomise.

Olles nooruspõlves alustanud oma tormakat ja põnevat meediakarjääri tele- ja raadioajakirjanikuna, liikusin läbi elamusturunduse suurprojektide vahepeatuse hoopis reisi- ja toiduajakirjaniku rolli ja seda lausa seitsmeks aastaks – Eesti uurimas meediamajas Postimees.

Turunduskarjääri alustasin vahetult enne suurt brändimuutust kunagises EMT/Elionis, kus värskendasin põhjalikult uue Telia Digitarga sisuturundusstrateegiat ja tegin koostöös üle 20 sisukirjutajaga.

Mulle pakkus palju rõõmu ja avastamiskirge tööprotsess, kus ma rakendasin oma varasemad toimetajakogemused ja elamusmüügi-aastatest saadud nipid ning trikid täiesti uues valdkonnas – turunduses! Tegin ka palju vigu ning reageerisin alati kiiresti nende parandamiseks ja vigadest arusaamiseks.

Minu turunduskogemused

  • Sihtkohaturundus koostöös erinevate riikide turismiametitega läbi sadade reisilugude
  • Telia Eesti rebrändingus kaasalöömine
  • Digitarga uue visuaali ja sisukontseptsiooni juhtimine
  • Esimeste suure otselülituste eestvedamine
  • CV-Online’i uue brändingu loomine ja turundusstrateegia põhjalik värskendamine Eestis, Lätis ja Leedus. Uue brändiga kaasnes ka palju uusi tegevusi – sh mänguline on-site-pop-up lahendus messidel osalemiseks
  • SEB pensionikampaania sisuturundus läbi “pensionäri” vlogide- videoturunduse hea näide!
  • Eesti esimese kaubakullerteenuse eMaxima rebrändingu juhtimine Barboraks
  • Viimsi valla ajalehe põhjaliku värskenduskuuri juhtimine kogukonnaleheks Viimsi Teataja, sh nii lehe sisulise ülesehituse, kaaskirjutajate võrgustiku kui ka lehe visuaali täielik värskendamine, et vallaleht oleks vallaelanike valik number üks ja kaasahaaravaks foorumiks valla oluliste teemade kajastamisel
  • Creditinfo Eesti B2B-turunduse värskendamine ja uue slogani väljatöötamine
  • GoWorkaBiti tööampsu-turunduse kontseptsiooni arendamine ja teostamine – tööampsajate arv kasvas aastaga 2 korda!
  • Turundustiim.ee asutaja – minu soov ja eesmärk on muuta Eesti parimad turunduseksperdid sinu jaoks kättesaadavaks sulle vajaliku turundusabi saamiseks sulle vajalikul hetkel ja mahus.

Isiklikud saavutused

  • Kodurestorani HÄPI Kodustuudio nullist arendamine ja juhtimine läbi nelja aasta – jah, ma oskan ka maitsvaid roogasid valmistada! 🙂
  • Olen osalenud ka mitmes dokumentaalfilmis ja käinud külaliseks paljudes tele- ja raadiosaadetes
  • Kirjutasin elulise rovelli (romaan-novell) “Ma väärin end”, mis tugineb minu elu muutvale reisile Indiasse
  • Elan Bali saarel, mis oli pikki aastaid üks minu unistustest
Scroll to Top